ادمین فیس بوک
درباره وبلاگ


Don't worry about others think...Most people don't use their brain very ofen
پيوندها
نويسندگان

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 12271
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

EvreythinG




بابام دیروز اومده بهم میگه فیس بوک چیه؟ادمین چیه؟
منم از سیر تا پیاز ماجرارو براش تعریف کردم.
یدفه زد تو سرش گفت بدبخت شدم.گفتم چرا؟؟
گفت یه نفر اومده بود شرکت واسه استخدام ازش پرسیدم سابقه کار داری؟
گفته آره 2 ساله ادمین فیس بوک بودم.منم تا دیدم تویه شرکت خارجی بوده استخدامش کردم
!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, :: 13:27 :: نويسنده : negin